Monday, December 7, 2015

PERAWAN ACNE SERUM


NAD ZAINAL BAGAI MATI HIDUP KEMBALI!
Fenomena PEMBUNUH JERAWAT PALING HEBAT
Di akui oleh ribuan pengguna termasuk artis cantik NAD ZAINAL, masalah jerawat sememang menghantuinya tapi skrg dah tak risau, dan wajahnya dah bebas jerawat! dengan masa yg singkat
Formula unik Perawan Acne Serum dapat memberikan kesan pantas untuk mematikan jerawat degil di wajah, kembalikan wajah anda yg PERAWAN bebas dr masalah jerawat yg menjengkelkan
Kelebihan Perawan Acne Serum
- menghilangkan jerawat 
- menghilangkan parut jerawat
- menyekat penghasilan jerawat
- membantu mencerahkan kulit yg kusam/ gelap
- melembabkan kulit

✔ Satu botol tahan sebulan
✔ Sapu di tempat jerawat 2 kali sehari 
✔ Sesuai utk lelaki & perempuan
✔ Tiada kesan sampingan
✔ Tidak perlu laser
✔ Tidak perlu cost tinggi


RM49
WASSUP 0193918772

POS SM RM7 SS RM11


Sunday, December 6, 2015

CHATY CHOO SHOWER GEL




What CATHY CHOO Placenta Gold Shower Gel Does to You
Results :
  1. Fairer skin tone.
  2. Scar fading.
  3. Firmer skin.
  4. Smooth skin like baby.
  5. Glowing skin.
  6.  Eliminates damaged & dead skin cells.

How to Use

  1. Pump a right amount of the CATHY CHOO 24K Active Gold + L-Gluthathione + Placenta Fragrance Shower Gel on the hand or sponge then smear the whole body in massaging ways to produce nice foam.
  1. Next, leave the foam on the body for about 1-2 minutes for skin absorption.
  1. Then rinse with water.
  1. Can be used daily. Suitable for all skin types.
♥Ingredients♥
24k Gold Foil Ingredients, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, Fragrance, Hyaluronic Acid, Citric Acid.




WASSUP 0193918772 JIKA BERMINAT




JAMU KENCUR

πŸ”Έ

JAMU KENCUR
πŸ”Έ
HARGA PASARAN 
RM80

Sesuai untuk wanita yang mengalami masalah:
🌻
Peranakan jatuh/tombong

🌻
Haid tidak teratur

🌻
Keputihan

🌻
Perut buncit selepas bersalin

🌻
Badan & alat sulit berbau busuk

🌻
Aset atas dan bawah mulai kurang pejal

🌻
Aset utama mula mengembang & longgar

🌻
Wajah pucat



FUNGSI/KELEBIHAN/MANFAAT/KEBAIKAN JAMU KENCUR
🌻
Mengetatkan kembali otot2 rahim yang longgar.

🌻
Mencantikkan kulit.

🌻
Mengecutkan peranakan wanita

🌻
Kitaran haid teratur, mengecutkan cyst.

🌻
Menyuburkan rahim.

🌻
Memberikan tenaga

🌻
Menguatkan sistem peranakan.

🌻
Menganjalkan payudara dan punggung yang jatuh.

🌻
Mengempiskan perut. sekaligus menurunkan berat badan.


πŸ”Έ
CARA PENGGUNAAN JAMU KENCUR
πŸ”Έ
1 sachet setiap pagi sebelum makan/diwaktu perut kosong
koyak dan minum tanpa perlu bancuh.


πŸ”Έ
PANTANG LARANG DAN SOALAN LAZIM/FREQUENT ASKED QUESTION (FAQ) JAMU KENCUR
πŸ”Έ
🌻
Digalakkan minum air masak secukupnya

🌻
Simpan di tempat yang sejuk. boleh di letakkan dalam peti ais lebih sedap.

Q: Boleh ambik bersama supplement lain x?
A:Boleh.. jarakkan selama 4 jam.

Q:jika diri ada darah tinggi..tak ada kesan ke?
A:Boleh tiada masalah..insyaAllah dapat merawat penyakit itu

Q:1 kotak brape isinye ye?
A:10 sachet X 20 ml.

Q: Ibu menyusu boleh minum tak?
A:Boleh..

Q:Ibu mengandung boleh amalkan?
A: Tidak boleh.. lepas deliver boleh berfungsi ketika pantang.

TESTIMONI BERJAYA

jamu_kencur_testimoni_1.jpg

jamu_kencur_testimoni_123.jpg

jamu_kencur_testimoni_123456.jpg

GLOW GLOWING FOUNDATION

πŸ”Έ

GLOW GLOWING FOUNDATION
πŸ”Έ
RM50
POS RM7 SM RM11 SS

WASSUP 0193918772

HARGA ASAL 
RM69

🌻
Tidak berminyak, 
🌻
Tidak Melekit mahupun bercapuk
🌻
SPF 25/PA +++
🌻
Sesuai utuk Jeragat ,Jerawat & Kulit Normal.

*Long Lasting
*Effect Glowing Berganda
* SPF25 yang mampu melindungi kulit dari Sinaran UV Berbahaya


CARA PENGGUNAAN FOUNDATION GLOW GLOWING BEAUTY SKIN :
1) Cuci muka dari Kotoran/Minyak.
2) Boleh gunakan span untuk ratakan foundation di wajah
3) Tadaaaa.... wajah anda sedia cantik dan gebus bak selebriti!

🌻
14g (tahan sehingga 2-3 bulan bergantung kepada penggunaan

MASKER JEMAH CANTIK

πŸ”Έ

JEMAH CANTIK
πŸ”Έ
MASKER HILANG JERAWAT

 
RM25
POS RM7 SM RM11 SS



Nak jerawat hilang dan kulit muka menjadi bersih ?
Bagi jemah cantik satu malam je untuk kecutkan jerawat korang tu...bukan tu je bintik hitam dan putih pun hilang..kulit muka jadi licin, bersih dan tegang
Hanya sapu sapu saja masker jerawat terus kecut kulit muka terus bersih..Jom cubaπŸ˜™
🌻
CARA PENGGUNAAN JEMAH CANTIK
🌻
πŸ”Έ
campurkan serbuk 1 sudu saiz sederhana bersama air

πŸ”Έ
sapukan masker jemah cantik pada seluruh permukaan kulit muka, biarkan selama 20 minit

πŸ”Έ
cuci permukaan kulit muka dengan air bersih


SEBARANG PERTANYAAN
WASSUP 0193918772

VIRGIN COCONUT OIL VCO EVERLYNN


πŸ”Έ
VCO EVERLYNN
πŸ”Έ
RM39
POS RM7 SM RM11 SS

🌻
60 SOFTGEL
🌻
500 MG

VCO EVERLYNN adalah supplement alternatif yang terbaik bagi mendapatkan kulit yang sihat dan cantik selain menyihatkan tubuh badan. VCO EVERLYNN diperbuat dari minyak kelapa dara 100% organic yang berkualiti tinggi, terdiri daripada 90% lemak tepu yang baik utk kesihatan.

DIANTARA KEBAIKAN VCO EVERLYNN :
• menghilangkan parut jerawat & strecthmark
• kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat, berminyak & juga kering
• melembutkan kulit muka dan memberi perlindungan dr sinaran matahari
• Mengurangkan jerawat & jeragat
• Mempercepat penggantian sel-sel mati dgn yg baru
• melambatkan proses penuaan
• mengatasi masalah kerosakan gigi
• melindungi tubuh drpd kanser payudara & kanser rahim
• mengurangkan risiko serangan sakit jantung dan darah tinggi
• melindungi diri dari serangan osteoporosis
• melegakan pernafasan (mencairkan kahak dan membersihkan laluan pernafasan dan kerongkong)
• membunuh kulat, bacteria dan virus atau sakit kulit pada kemaluan (keputihan)
• amat baik bagi mengatasi masalah monopos wanita
• melawaskan pembuangan air besar dan kecil
• memperbaiki pencernaan & penyerapan vitamin
• meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal, mental
• PMS lebih teratur
• Mengurangkan berat badan
• Mengurangkan tidur berdengkur



VCO ni juga mempunyai 1001 khasiat. Antaranya ia merupakan "minyak yang paling menyihatkan", bebas dari kolesterol serta tidak mempunyai kesan sampingan dan sesuai untuk semua peringkat umur. Minyak kelapa dara kaya dengan asid laurik yang membantu mencegah jangkitan kuman seperti virus, bakteria dan protozoa di dalam tubuh kita. Ia mempunyai banyak manfaat seperti untuk rawatan rambut dan kulit, meningkatkan sistem imun tubuh, mengawal kolesterol, membantu sistem pencernaan dan metabolisma badan serta banyak lagi khasiat penting untuk membantu kesihatan tubuh kita.


WASSUP 0193918772

TONER PELUNTUR DAKI SUPER WHITE


πŸ”Έ
TONER PELUNTUR DAKI


RM44
POSTAGE RM7 SM RM11 SS

WASSUP 0193918772


HILANGKAN DAKI DEGIL PADA SELURUH BADAN
Peluntur Daki sangat berkesan untuk mencuci bahagian badan yang berdaki degil sehingga tampak lingkaran gelap, berkeping atau hitam kusam terutama di pelipat lengan, siku, celahan peha, ketiak, leher dan lutut.

FUNGSI UTAMA PELUNTUR DAKI SUPER WHITE : 
● Membantu menghilangkan bahagian-bahagia badan yang gelap, stretchmark, dan menghalus kulit. 
● Mengembalikan kulit selembut kulit bayi 
● Hasil mulai terlihat setelah pemakaian 1 minggu secara teratur 
● Menghilangkan hitam-hitam tak diinginkan dibahagian tertentu seperti garis-garis paha dan siku 
● Menghaluskan dan mencegah pecah-pecah pada siku kaki.



CARA PENGGUNAAN PELUNTUR DAKI : 
● Titiskan peluntur pada kapas, cuci/gosok dan sental pada bahagian yang diperlukan sebelum mandi. 
● Ia sejuk, tidak memedihkan kulit dan selamat digunakan. 
● Kesan gelap/daki yang tanggal boleh di lihat pada kapas serta merta. 
● Gunakan dengan kerap untuk dapatkan kulit cerah, bersih dan bermaya.


KANDUNGAN PELUNTUR DAKI SUPER WHITE :
- Ekstrak betik
- minyak zaitun
- tawas
- olive oil

DIJAMIN PUAS HATI !!! 
100% SELAMAT DIGUNAKAN !!! 
PERCUMA CREAM PENCERAH BOSSTER DENGAN SETIAP PEMBELIAN SEBOTOL PELUNTUR DAKI !!!

KANDUNGAN : 
100 ML / BOTOL (Untuk penggunaan 2-3 bulan)

Wednesday, December 2, 2015

glow glowing exclusive 5in1

DUTA PRODUK : SHEERA ISKANDAR


MILIKI WAJAH BEBAS JERAWAT DAN PARUT


glow glowing set biasa
rm43

glow glowing exclusive
rm68

pos sm rm7 ss rm10

wassup 0193918772

Glow Glowing Beauty Skin Exclusive 5 in 1 Murah

GLOW GLOWING BEAUTY SKIN
1- COLLAGEN GLUTA Q 10 SOAP
– membersih kulit wajah
– menanggalkan sel2 kulit mati
– menegangkan kulit wajah dan melembapkan kulit
– wajah akan terasa bersih, segar dan bermaya
– menghaluskan dan mencerahkan kulit
– mengurangkan kedutan/ garis penuaan
– dengan collagen gluta Q 10 soap wajah akan kelihatan muda setiap masa

2- DARA PINKY BEAUTY
– melindungi kulit wajah dari sinar uv
– menghilangkan flex hitam
– menjadikan tonasi kulit lebih sekata
– menghalus & melicinkan kulit

3- NIGHT GLOW
– menghilangkan flek hitam
– menjadikan tonasi kulit lebih sekata
– menghalus, melicinkan dan mengebukan kulit wajah
– mengurangkan kedutan/ garis penuaan

4- NIGHT GLOWING
– mencerahkan kulit wajah
– mengecilkan lubang pori-pori
– menghaluskan kulit wajah
– mengurangkan parut jerawat & jeragat
– merawat kulit yang bermasalah

CARA PENGGUNAAN:
– bersihkan muka dengan Collagen gluta Q 10 soap sebanyak 2-3 kali sehari

Siang
– Selepas cuci muka dengan Collagen gluta Q 10 soap, pakai Day-Pinky Beauty

Malam
– Sapukan Night Glow ke seluruh wajah selama 3 malam. Selepas 3 malam gunakan Night Glowing selama 3 malam ( selang seli Night Glow & Night Glowing setiap 3 malam

TREATMENT TONER
BOTOL KACA 120ML
FUNGSI TONER TREAMENT :-
– Dapat membantu menganjalkan kulit
– mengurangkan jeragat dan kesan parut jerawat yang degil!!

CARA PENGUNAAN TONER TREAMENT :-
Dengan mengunakan kapas,picitkan sedikit toner dan tepuk-tepukan pada keseluruhan muka,biarkan toner itu kering,jangan di lapkan.

TESTIMONI BERJAYA





JANGAN TUNGGU LAMA LAMA.JOM BERUBAH SEKARANG.GLOWINGKAN KULIT ANDA SEKARANG.WASSUP 0193918772

Thursday, August 27, 2015

jamu dewi dara

ITEM : JAMU DEWI DARA

HARGA : RM 48 / 50 KAPSUL

SESUAI UNTUK 

:- Wanita yang muda, tua, dan anak dara.

:- Wanita yang faraj ternganga, berlendir dan berair.

:- Wanita yang mengalami keputihan.

:- Wanita yang kerap berjimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap.

:- Wanita selepas bersalin.

:- Wanita yang mengalami gatal-gatal di bahagian faraj

:- Wanita yang mengalami senggugut 



BERFUNGSI UNTUK 

:- Mengecutkan rahim
:- Mengecut faraj secara perlahan-lahan dari masa ke semasa dan mencuci rahim.:- Memanaskan rahim. Darah-darah atau lendir-lendir beku akan mencair dan akan menitis dari mulut rahim jatuh ke dalam faraj. :- Memberikan tenaga.:- Merawat masalah keputihan.:- Memecahkan angin dalam badan.:- Melancarkan peredaran darah. :- Membuang toksik dalam badan dengan memudahkan membuang air besar.:- Membantu menaikkan nafsu berahi.

:- Memanaskan urat-urat yang sejuk dan ngilu
:- Merawat sengugut. M
akan jamu ketika haid bagi mereka yang mengalami senggugut (darah beku)

:- Berhenti makan ketika haid jika rahim sudah sihat dan faraj telah bersih.:- Makan jamu ketika haid bagi mereka yang tidak normal pusingan haid
:- Makan jamu ketika haid bagi mereka yang selalu tidak datang bulan
:- Penggunaan yang berterusan membuatkan rahim menjadi sihat.  
:- insyaallah dapat merawat cyst atau fibroid
:- Diperbuat dan diadun dgn 23 jenis herba



TINDABALAS KEPADA PENGGUNA

:- Dalam tempoh lebih dari 2 hari faraj akan terasa becak.:- Lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.:- Terasa denyutan pada ari-ari atau di dalam rahim:- Terasa denyutan pada faraj.:- Terasa hangat dalam faraj.:- Dinding kanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan-lahan dari masa ke semasa.:- Seluar dalam basah akibat air bukan dari air kencing.:- Seluar dalam berwarna kuning atau hijau.:- Bila penggunaan berterusan semua kesan-kesan di atas hilang.:- Payudara tegang dan pejal.:- Punggung tegang dan pejal. 
RAMUAN

~Semen Croton Caudatum
~Folium Hippocratea Indica
~Herba Phyllagathis rotundifolia
~Semen Nigella Sativa
~Rhizoma Zingiber Officinate
~Fructus Cuminum Cynimum
~Fructus Unacaria Gambir
~Rhizoma Kaempferia Galanga
~Semen Amomum Kepulaga
~Semen Myristica Fragrans


CARA MAKAN 

- Botol pertama : 2 biji kapsul 1 kali sehari selepas makan (untuk kesihatan)
- Botol kedua : 1 biji kapsul 1 kali sehari selepas makan (untuk maintain)




sabun pewiit

PEWIIT SOAP

PAKAR MASALAH KULIT ANDA !!!

rm25pos sm rm6 ss rm10
wassup 0193918772


KELEBIHAN SABUN PEWITT
************************************
€ menghilangkan jerawat batu
€ menghilangkan parut jerawat
€ menghilangkan kesan jerawat
€ memutihkan
€ mengecilkan pori-pori kulit
€ menyihatkan kulit(vitamin-c)
€ menyegar kulit muka .
€ mengawal minyak berlebihan
€ mengekalkan kelembapan kulit
€ menigkatkan keanjalan kulit ( org berusia )
€ kulit lebih licin , cerah dan berseri-seri
€ membuang toksin pada wajah
€ menghalang blackhead dan whitehead



KANDUNGAN SABUN PEWITT 
***************************************
® extract bunga cengkih selepas hujan
® extract kulit kayu manis turun-temurun tok
® extract collagen
® vitamin C
® semua extract halal
® home made ....
® 1 bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
® 2 kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan jerawat
® 3 collagen = mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit serta merawat kulit mati dan memulilkan kulit dari kesan parut jerawat .
® vitamin C = Menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan juga lekuk2 jerawat ..


TESTIMONI :



Monday, August 24, 2015

testimoni glow glowing skincare

testimoni 1 : merawat jerawat batu



testimoni 2 : kulit bebas parut


kulit bebas cela dan glowing


parut lekuk/berlubang dapat dirawat dengan penggunaan yang konsisten


penggunaan yang konsisten
kulit cerah sekata


combo glow glowing + putih collagen


HARGA GLOW GLOWING : RM46
PUTIH COLLAGEN : RM45

TAK TERMASUK POS

WASSUP 0193918772



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...